Események naptára

  • 2014.05.19 18:50

    A projekt 10. napja: 2014. május 19. hétfő

    A témazáró tesztet mindenki megírta. A csoport osztályzatainak átlaga: 3,9 lett, ez nagyjából olyan eredmény, amit eddig is nyújtott ez a csoport, és ami elvárható tőlük.

  • 2014.05.13 18:49

    A projekt 9. napja: 2014. május 12. hétfő

    Az egész projekt megvalósításának sok tanulsága van. Megpróbálom röviden összegyűjteni a legfontosabbakat:- a gyerekeknek újdonság volt a "digitalizálás", és mivel eltért a megszokottól, nem vették olyan komolyan, nem érezték a "tétjét";- sokkal több tevékenységgel, önálló munkával,...

  • 2014.05.07 18:48

    A projekt 8. napja: 2014. május 7. szerda

    A csoport minden tagja elkészítette a projektet. A legjobb munkák Prezi.com-ban készültek, és az interneten megtekinthetők:https://prezi.com/nwj6o8ozlqxg/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share https://prezi.com/yc2bw5ygy7fu/femek/ https://prezi.com/3ryyswqg_zel/femek/ Azon...

  • 2014.04.30 18:47

    A projekt 7. napja: 2014. április 30. szerda

    A kérdve kifejtés módszerét sokszor szoktam alkalmazni a kémia tanítása során. Úgy gondolom, hogy egyfajta logikai lépéssort, ok-okozati összefüggéseket jól meg lehet ezzel a módszerrel láttatni. Véleményem szerint, azonban, csak olyan gyerekeknek segít, akiknek van már valamiféle...

  • 2014.04.28 18:46

    A projekt 6. napja: 2014. április 28. hétfő

    Ennél az óránál nagy volt a felhajtás, mert egy forgatócsoport érkezett az Educatio-tól. Én ma jöttem először iskolába a tavaszi szünet óta, úgyhogy mindent interneten kellett a gyerekekkel megbeszélnünk. Használtuk a levelezőlistát, és működött, amiben már megállapodtunk előzőleg is: mindenki...

  • 2014.04.16 18:45

    A projekt 5. napja: 2014. április 16. szerda

    Most már mindannyian egy kicsit rutinosabban működünk. A mai óra tanári és tanulói kísérletei sikeresek voltak. Ezt az órát videóra is felvette egy kolléga. Egy kicsit meg is orroltam a gyerekekre, mert annyira lazán kezelték ezt a dolgot, hogy pontatlanabbak, idétlenebbek voltak, mint eddig...

  • 2014.04.14 18:44

    A projekt 4. napja: 2014. április 14. hétfő

    A mai órán elsősorban látványos tanári kísérleteket láttak a gyerekek.Végig dokumentáltak (fotóztak, videóztak). Az óra végén a képeket feltöltöttéka laptopokra. Ezeket a képeket fogják megosztani majd egymás között, amikor aprezentációt készítik. Az eltervezett óra sikerült. Óra után megnéztem...

  • 2014.04.09 18:43

    A projekt 3. napja: 2014. április 9. szerda

    Az egyes weboldalak használataMinden gyereknek rutinosan megy most már a linoit.com oldal használata. Egyre rendszeresebben nézik meg az email fiókjaikat, hogy kaptak-e a projekttel kapcsolatos üzenetet, feladatot. A socrative.com oldalon hozzáférhető online teszteket is megoldják...

  • 2014.04.07 18:08

    A projekt 2. napja: 2014. április 7. hétfő

    Az otthoni munka eredményessége   A csoport egyharmada megküzdött a házi feladattal. Bár az előző órán beszéltünk arról, hogy hogyan lehet használni a popplet.com-ot gondolattérképek szerkesztésére, mégsem emlékezett rá mindenki. Volt, aki elkészítette a gondolattérképét, de nem tudta,...

  • 2014.04.02 00:00

    A projekt 1. napja: 2014. április 2. szerda

    Az előkészítés   Nagy izgalommal vágtam bele. A kémia terem furcsán nézett ki a sok tanulói laptoppal, okostelefonnal, interaktív táblával és a kísérleti eszközökkel. Elfért minden a padon, és nem zavarta a digitális eszköz a kémiai kísérletet sem. Sokkal több időt vett igénybe ezeknek az...

Elérhetőség

Balázs Kati blogoldala

A kép a Creative Commons Licenc alapján használható fel. Duncan~  © 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode