Cikkek archívuma
-
2014.05.19 18:50
A projekt 10. napja: 2014. május 19. hétfő
A témazáró tesztet mindenki megírta. A csoport osztályzatainak átlaga: 3,9 lett, ez nagyjából olyan eredmény, amit eddig is nyújtott ez a csoport, és ami elvárható tőlük.
-
2014.05.13 18:49
A projekt 9. napja: 2014. május 12. hétfő
Az egész projekt megvalósításának sok tanulsága van. Megpróbálom röviden összegyűjteni a legfontosabbakat:- a gyerekeknek újdonság volt a "digitalizálás", és mivel eltért a megszokottól, nem vették olyan komolyan, nem érezték a "tétjét";- sokkal több tevékenységgel, önálló munkával,...
-
2014.05.07 18:48
A projekt 8. napja: 2014. május 7. szerda
A csoport minden tagja elkészítette a projektet. A legjobb munkák Prezi.com-ban készültek, és az interneten megtekinthetők:https://prezi.com/nwj6o8ozlqxg/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share https://prezi.com/yc2bw5ygy7fu/femek/ https://prezi.com/3ryyswqg_zel/femek/ Azon...
-
2014.04.30 18:47
A projekt 7. napja: 2014. április 30. szerda
A kérdve kifejtés módszerét sokszor szoktam alkalmazni a kémia tanítása során. Úgy gondolom, hogy egyfajta logikai lépéssort, ok-okozati összefüggéseket jól meg lehet ezzel a módszerrel láttatni. Véleményem szerint, azonban, csak olyan gyerekeknek segít, akiknek van már valamiféle...
-
2014.04.28 18:46
A projekt 6. napja: 2014. április 28. hétfő
Ennél az óránál nagy volt a felhajtás, mert egy forgatócsoport érkezett az Educatio-tól. Én ma jöttem először iskolába a tavaszi szünet óta, úgyhogy mindent interneten kellett a gyerekekkel megbeszélnünk. Használtuk a levelezőlistát, és működött, amiben már megállapodtunk előzőleg is: mindenki...
-
2014.04.16 18:45
A projekt 5. napja: 2014. április 16. szerda
Most már mindannyian egy kicsit rutinosabban működünk. A mai óra tanári és tanulói kísérletei sikeresek voltak. Ezt az órát videóra is felvette egy kolléga. Egy kicsit meg is orroltam a gyerekekre, mert annyira lazán kezelték ezt a dolgot, hogy pontatlanabbak, idétlenebbek voltak, mint eddig...
-
2014.04.14 18:44
A projekt 4. napja: 2014. április 14. hétfő
A mai órán elsősorban látványos tanári kísérleteket láttak a gyerekek.Végig dokumentáltak (fotóztak, videóztak). Az óra végén a képeket feltöltöttéka laptopokra. Ezeket a képeket fogják megosztani majd egymás között, amikor aprezentációt készítik. Az eltervezett óra sikerült. Óra után megnéztem...
-
2014.04.09 19:14
A digitális munkáért tallérok járnak. A pillanatnyi állás
TALLÉROK
-
2014.04.09 18:43
A projekt 3. napja: 2014. április 9. szerda
Az egyes weboldalak használataMinden gyereknek rutinosan megy most már a linoit.com oldal használata. Egyre rendszeresebben nézik meg az email fiókjaikat, hogy kaptak-e a projekttel kapcsolatos üzenetet, feladatot. A socrative.com oldalon hozzáférhető online teszteket is megoldják...
-
2014.04.07 20:05
Harmadik bejegyzés
Az általam tervezett projekt címe: A FÉMEK FIZIKAI ÉS KÉMIAI TULAJDONSÁGAI (alcíme: "Nem mind arany, ami fénylik").A projekt tartalma: a fémek témakörének bevezetése, a fémek tulajdonságainak értelmezése, áttekintése. Tantervünkben ezután a témakör után egy részletesebb, a periódusos rendszerben...