Második bejegyzés

2014.04.07 19:20

   Annak, hogy éppen a projektalapú módszert választottam a témakör feldolgozásához, van egy nagyon konkrét aktualitása: az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. Digitális Pedagógiai Osztálya által kiírt IKT Műhely 2014 című pályázatát elnyertem, így többek között részt vehettem egy 50 órás, "Intel® Teach Essentials" akkreditált pedagógus-továbbképzésen, mely a digitális írástudás fejlesztését szolgáló innovatív oktatási projektek kidolgozására és megvalósítására irányul. Ez a tréning nagyon feszített időbeosztású, fárasztó, de sokat adó első állomása volt az IKT Műhely 2014-nek. A továbbiakban még fél éven keresztül folyik a közös munka, mely a projekt teljes körű megvalósítására irányul. A legfőbb cél, hogy digitális eszközökkel támogatott oktatási projekteket dolgozzunk ki teljes részletességgel, mindenre kiterjedő figyelemmel. Egyben lehetőséget kapunk arra is, hogy a nemzetközi "iTEC - A jövő osztályterme" projekt eredményeit is használhassuk munkánk során.

   Nagyon örülök, hogy az utolsó pillanatban úgy döntöttem, megpályázom ezt a lehetőséget. A tanfolyam tartalmas volt, a saját projektem megvalósításához szükséges konkrét információkon kívül rengeteg olyan információhoz is hozzájutottam, amivel ott és akkor nem is tudtunk foglalkozni, hanem majd a további munkám során lesz módomban elmélyedni benne.


Vissza

Elérhetőség

Balázs Kati blogoldala

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode